cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

luni, 26 ianuarie 2015

Particip la Social Media Summit București

De când am început acest nou capitol, al bloggingului, care se suprapune cumva peste noua etapă de părinte, am căutat în permanență să mă informez și să cunosc cât mai bine "manualul de instructiuni" al acestui minunat instrument de comunicare. Și pe măsură ce afli cum funcționează rotițele și mecanismul, mai tare îți dorești să aprofundezi.
Printre primii "dascăli" într-ale bloggingului pe care i-am răsfoit și citit a fost Chinezu. Apoi l-am găsit pe Cristian Manafu, tinerele mămici Dana Rogoz și Ioana Grozea, dar și minunata Cristela. De la fiecare am învățat câte ceva despre tehnică, promovare, comunitate, suflet, copii, unicitate.


De curând, am aflat tot prin intermediul colegilor blogerri, despre Summit-ul care deschide lista evenimentelor Social Media pe 2015. Surpriza mare a fost să descopăr ca pe lista speakerilor  se află chiar Manafu și Chinezu. Mi-a atras atenția însă și Vlad Tausance, cunoscut tuturor mai ales prin prisma campaniei electorale din toamna trecută, el fiind cel care s-a ocupat de strategia online și de elementele creative ale campaniei lui Klaus Johannis.
Acestea fiind spuse, programul meu de pe 18 februarie include și Social Media Summit București, profitând și de faptul ca blogerri au asigurată intrarea gratuită.
Poate îți găsești timp, să ajungi și tu! Te poți înscrie gratuit aici.
Tine cont de faptul că, în România, sunt peste 3 milioane de cititori de bloguri și 7 milioane de utilizatori de Facebook. Sunt convinsa că acesta este cel mai eficient mod de comunicare în ziua de azi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu