cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

duminică, 11 ianuarie 2015

Priorități și oportunități

Buburuza mică stă atârnată de gâtul meu ca o salbă colorată și gălăgioasă, ca și când, toată afecțiunea ei a stat ascunsă până acum, pentru a găsi momentul prielnic să erupă. Se încolăcește ca o iederă în plină vară, pe gardul casei de la țară: veselă și verde.
Își fixează privirea în ochii mei,  ignorând orice urmă de solemnitate din partea mea. Știe că insistența ei va obține râuri de zâmbete. Și totuși reușesc să mă abțin: mușc buza de sus, ca să nu mă vadă ca zâmbesc, și mă grăbesc s-o sărut pe creștet. Cât de mult mă simte și mă cunoaște! Nu-mi dă răgaz să mă ascund în spatele unei sărutări părintești salvatoare, căci lasă capul într-o parte, privindu-mă ghiduș.


E ora trei, iar noi ne răsfățăm îmbrățișate, în soarele după-amiezii de ianuarie. Pe colțul mesei stă să cadă revista de luna trecută. Am căutat-o cu gândul la cele mai reușite deserturi de iarnă pentru seri delicioase cu familia, în fața șemineului.
Doar că, pentru moment, strânsoarea brațelor de copil e mult mai delicioasă ca orice cremă sau prăjitură ce mi-ar crește mie în cuptor. Iar buburuza simte lucrul ăsta. Așa că, de-ndată ce observă că abandonez mixerul, cântarul și toate celelalte ingrediente în favoarea ei, își desface brațele victorioasă și mă eliberează. De-acum ne putem juca liniștite, nimeni nu mai e ținut prizonier în mrejele iubirii sale. Sau poate doar din când în când, pentru câte o sărutare. Și eu, și ursulețul galben, și bufnița verde, și șoricelul roz, și tata..... de-ndată ce ajunge acasă.

Iar pentru prăjitura programată azi, dar nerealizată din motivele prezentate mai devreme, găsim soluții pe Food Panda. De câteva zile mi-a instalat soțul aplicația pe telefon, gândindu-se parcă la noi două (prinse în fel și fel de jocuri) și la lipsa de inspirație care apare la început de săptămână în bucătărie. Minunat e că putem comanda atât cupcake-urile cu ciocolată și portocale (de care ne-am îndrăgostit) de la cofetăria din Tineretului, cât și pastele și salatele de la restaurantul din Cotroceni.
         

Ne bazăm pe oportunitatea acestui serviciu pentru a scăpa și de agitația din jurul viitoarelor noastre aniversări, dăruind timpul pe care l-am fi consumat în bucătărie, pentru fripturi și torturi  cu emoții, unui membru atât de important al familiei : micuța noastră domnișoară.






Sursa foto : 
http://www.pronutrition.ro/oxygen/salata-greceasca/
http://imgkid.com/cartoon-mother-and-child-hugging.shtml
https://www.pinterest.com/pin/335799715937505643/
http://myinspiration.tv/luxury-chocolate-orange-cupcakes-with-a-zesty-chocolate-frosting/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu